joi, 14 aprilie 2011

La multi ani, mami!

      Si atat… Nu, nu atat ii urez mamei mele de ziua ei ci atat pot sa rostesc. Oricat m-as stradui nu-mi iese acel micut “speech” pe care doar eu stiu de cand il pregatesc. Si totusi de ce? Sa faci urari cuiva drag de ziua sa este un lucru pe cat de frumos pe atat de firesc. Dar de ce nu pot? Poate pentru ca in cazul de fata e vorba de cea mai scumpa fiinta din lume, mama, si niciodata nu iti gasesti cuvintele potrivite. Ii doresti ce e mai bun pe lume dar ti se pare ca e prea putin, ii doresti sa aiba parte de toata fericirea din lume dar te temi ca nu vei putea sa te tii de cuvant si o sa o dezamagesti, ii doresti sa fie sanatoasa dar nu stii daca vei fi langa ea atunci cand va avea nevoie de tine. Iubirea pe care i-o porti crezi ca nu e suficienta pe cat ar merita. Poate ca daca ar fi langa mine as putea macar sa ii arat toate acestea si desi sunt constienta ca stie, distanta de 2000 km care ne desparte isi face simtita prezenta. Am vrut sa fiu prima care ii spune “La multi ani” mamei mele si am reusit. La orele 00:00 eram cu telefonul in mana pregatita sa o sun. Printre lacrimile care nu se lasau stapanite in nici un chip, am reusit sa stalcesc niste cuvinte care pana acum mi se pareau banale. Oricat de departe ar fi mama, nimeni si nimic nu poate schimba ceea ce este intre noi. Este ceva de nedescris si incomparabil.  Pretuiti-va mamele si iubiti-le neconditionat nu doar cand e ziua lor, in fiecare zi, in fiecare ora pentru ca sentimentele sunt reciproce fara indoiala! Dragostea pe care i-o port mamei mele nu are egal si cat voi trai ii voi multumi pentru ce sunt si ce fac. Fara ezitare mi-as da viata pentru ea pentru ca stiu ca si ea ar face la fel pentru mine. La multi ani inca o data mami si inca de o mie de ori si tot nu e de ajuns. TE IUBESC!!! 


Un comentariu: