luni, 2 mai 2011

La multi ani mie...noua...

Acum 21 de ani, mai exact pe 1 mai prin 1990, a mea mama s-a gandit ca  nu are rost sa stea ea linistita si sa isi piarda frumusetea de tinerete asa ca trebuia sa faca ceva productiv, de durata si folositor umanitatii… Punand teoria in practica, a rezultat ceva extrem de frumos. Mare i-a fost mirarea si bucuria cand a realizat ca de fapt nu daduse viata unui singur  “lucru”, ci la doua, ca vorba aia : o bucurie nu vine niciodata singura si de data asta imi permit sa iau zicala ca atare, fara reinterpretari. Pai ce poate fi mai frumos decat asta? O bucurie dubla, o fericire care nu vine niciodata singura ci insotita de o alta si cand ii era lumea mai draga avea parte de doua suparari, de duble daune morale si materiale, asta ca sa nu se plictiseasca.
Tinutele, obligatoriu doua, ambele identice pana pe la vreo doi ani cand ne-am dat seama si eu si fratele meu ca nu prea se potrivea mie culoarea albastru  si lui roz bombon si ca papusile mele nu aveau patru roti iar masinutele lui nu erau nici pe departe blonde cu doua picioare.
Unde era el, eram si eu si viceversa…si ce scandal era pe capul meu cand nu ma bagau in seama prietenii lui de joaca. Pana m-am hotarat sa ma razbun… cum? Facandu-mi o gasca de fete cu care treceam prin fata lor, nebagandu-i in seama, ba chiar razandu-le in nas uneori…
De-a lungul anilor amintirile frumoase nu au incetat sa apara si sa ne faca o copilarie si o adolescenta minunata. Chiar daca, cu fiecare an care trecea eram mai maturi, mai responsabili, un zambet de copil nevinovat, chiar si cand greseam era de ajuns sa ii faca mamei ziua mai frumoasa iar noua viata fericita.
Astazi, la 21 de ani, sa spun ce imi doresc nu cred ca isi are rostul pentru ca fiind o persoana care nu viseaza la planuri marete, prefer sa las totul in mana lui Dumnezeu. Imi doresc ca orice om obisnuit sa fiu sanatoasa, sa am parte de fericirea pe care o merit si sa imi fie alaturi  persoanele dragi si la bine si la rau. La fel ii doresc si fratelui meu pe care il iubesc enorm si desi, din pacate, distanta isi face simtita prezenta din nou, acest lucru nu ne afecteaza indiferent unde ne-om afla pentru ca dragostea dintre frate si sora ramane intacta si neconditionata. La multi ani! 

Un comentariu: